Fotomodell

I dag har vi varit hos min systers kompis Emilia som är en grymt bra fotograf och tog lite bilder. Milo och Leon var så duktiga. Man kan tro att dom är födda fotomodeller. Milo var så söt och det kommer bli så kul när vi får bilderna. Innan vi får dom så fixar hon till dom. Kanon bra. Hoppas vi får dom innan Halmstad.

Jag längtar som en tok att få åka ner till vårt älskade sommar ställe. Nästa tisdag beger jag, Milo, syster, Leon och mamma ner och på fredag kommer Baba och Chrille ner. Hoppas på fint väder.

Letar som en efter Sverige body till em. Men hittar verkligen. Minsta bodyn jag hittade var i 86 och det är ju lite för stort. Ingen som vet vart man kan köpa 62?


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh en sån vill jag också ha!! Säg till om du hittar en :)

2012-05-21 @ 21:11:15
URL: http://imittskafferi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag googlade på sverigebody och fick upp en del som sålde kortarmade bodys med tre kronor på...de fanns i stl 50, 60, 70 och 80...så 60 borde han nog kunna ha...:)

2012-05-21 @ 22:09:13
Postat av: a

Jag såg bodys i City gross, men vet tyvärr inte om de hade den storleken. De såg ganska små ut :) Så ta en titt där.

2012-05-23 @ 23:25:19

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0