CimBom Galatasaray

I går när jag kom hem så var lägenheten så ren. Då hade min älskling städat den. Och det gjorde verkligen mig så himla glad. I förr går så skrev jag en lapp att VI ÄLSKAR DIG och la i hans macka som han skulle äta på jobbet. Han höll på att äta upp den sa han. Men det gjorde han så glad. Bara sådana små saker betyder så otroligt mycket.

Hade en mysig kväll hos mamma jag och Milo. Och det blev 0-0 i fotbollen och det menas att Galatasaray vann. Jag säger grattis till alla killarn i laget. Och är mer än nöjd att dom vann så det blev lugnt här hemma. Turkar och fotboll ojojoj säger jag.. Och jag kan tänka mig vilken fest det är där nere.. Vart där 3 gånger i rad när det har varit final. Och det är verkligen ett jäkla liv. Värre än vad det är när det blir SM guld i hockey här hemma. Sådan lycka.
Nu är M i väg och firar och jag ska nog snart gå och lägga mig. Och hoppas på en god natt sömn för oss alla i natt också.
I morgon kommer mamma hit och hjälper mig att rensa i förrådet. Så får M ta hand om Milo.

Längtar verkligen som en tok till midsommar. Då vi har planer på att åka till Hällefors. Ska bli så kul att se hur Maria och Hamza har det. Och sedan kanske jag till och med får träffa min fina fina Nathalie! Å vilken lycka. Och även Karin och Maxi! Tänk vilken lycka det kommer vara den helgen.
Nu väntar vi bara på att M ska få sitt schema så vi kan boka hyrbil upp. Perfekt att han får billigare genom posten!
Han har massa förmåner på olika saker. Bra företag han jobbar på!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0