Bebis foto

På måndag ska jag syster Milo och Leon till min systers kompis som är fotograf och ta en massa bilder. Emilia är så sjukt duktig och det ska verkligen bli jätte roligt. Så nu tittar jag runt på olika foton och får lite ider. Visst kommer Emilia med en massa bra men vill ändå kolla runt lite. Se vad jag kan ta med mig  och så!
Gud va roligt det kommer bli. Jag undrar vilka kläder vi ska ta med oss. Blir väl några olika i alla fall!
Besök gärna hennes hemsida!


Håller på att leta efter en Sverige body för EM i sommar. Klart Milo måste ha en sådan. Men det finns ju verkligen ingenstans. Är det någon som vet vart man kan köpa det???

Annars har vi haft en lugn och skön dag med mycket bus och gos!

I dag är det mammas och pappas bröllopsdag! Hela 26 år har dom varit gifta. GRATTIS! Ni är bäst
Här dansade jag med min sko på bröllopet

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0