Sista matchen

Oj i dag ville Milo att vi skulle vakna tidigt. Redan 5 ville han inte sova längre. Både efter mat och blöjbyte så var han fortfarande vaken. Så han och jag gick upp och kollade på Alcatraz så baba fick sova lite längre änså. Vid 10 så åt han igen och sedan somnade han och då lyckades jag också somna till halv 1. Så i dag är det en seg dag.
Var ju jätte fint väder i morse och tänkte att vi skulle ut och njuta. Men inte alls lika fint väder nu. Så blir en inne dag!
Milo ligger i babygymet och slår på sakerna. Så kul att se hur paff han blir när han träffar dem!


I dag spelar hv säkerligen sin sista match för i år. Tror inte dem kommer gå vidare tyvärr. Funderar på om jag ska se matchen eller om jag ska hem till mamma en sväng medans M är och tränar. Får se hur trött jag är senare!

Just nu längtar jag tillbaka till våren i Alanya. För 2 år sedan hade jag precis flyttat ner och låg och njöt i vår solen. Och nu när alla skriver hur skönt det är där nere så blir saknade större. Men i år blir det inget Alanya för oss! Vi får helt enkelt se när det blir det nästa gång!
Vår i Alanya med fina Maria

Kommentarer
Postat av: maria

Åh va mysigt vi hade de där veckorna. Längtar tillbaks ju! Trodde vi skulle åka ner i maj men nu vill Hamza åka någon annanstans så det blir nog inget Turkiet för oss heller.

2012-03-21 @ 16:23:46
URL: http://marusschka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0