Sipan!

Fy tusan var bra att Sipan var tvungen att lämna. Så rätt åt han. Hade nog nästan slutat titta annars.

Ska kanske inte klaga. Säkert många som haft det värre men Gud vad trött jag är. Milo sover ganska oroligt efter måltiden vid 2-3 tiden. Så efter där blir det inte många timmar sömn.
Det är sjukt hur man klarar av att vara en människa. Men det måste ju vara för att jag har världens finaste son som gör mig så lycklig, och världens bästa man.

Syster var här en sväng innan och passade Milo medan vi lånade hennes bil och stor handlade. Det är jobbigt att vara i från Milo. Saknar han så fort jag går ut ur dörren.

Har äntligen träffat Lisa i dag. Så mysigt, satt en stund i solen och hon fick träffa Milo för första gången.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0