Lördags godis!

Tror vi börjar få rutin på mat tider nu. I alla fall på nätterna. Han somnar vid 23 tiden, vaknar vid 3 och sedan vid 7. Så ska inte klaga att jag får sova några timmar i sträck i alla fall.

I dag har vi haft en seg dag i soffan. Vart så skönt och jag njuter av min familj. Mamma och hennes vän var här en snabbis hennes vän var på besök i jkpg och ville ju självklart träffa Milo. Sen gick vi en liten promenad och köpte lördagsgodis som jag mumsar på nu.

HV vann i dag och det känns gott. Speciellt när jag har en del vänner som hälsar på fbk. Men jag säger inte att vi kommer vinna över dom.

En bild på Milo han brukar ha sina händer i kors och se bestämd ut. Ja han är vår lilla boss här hemma


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0