Hemma

Nu har vi vart hemma ett dygn och allt går jätte bra. Milo trivs kanon bra!
Han sover dock inte på nätterna så jag är lite sliten. Men det skönt att man kan vila på dagarna!

I går kom syster, Leon, Chrille, bror, mamma och pappa hit. Dem hade med sig tårta och fina rosor till oss. Och Milo fick ännu mer fina kläder av dem. Av syster fick vi en hel påse med massa kläder från Leon. Det börjar bli fullt i lådorna nu! Jätte tacksam! Det var så häftigt att se Leon och Milo. Leon tittade så på sin kusin och klappade han. Å mitt hjärta smälter.

Var i väg en snabbis och köpte några ombyten i stl 50 han har inga och 56 är stora som hus på han. Det var lite små jobbigt. Men ändå skönt att komma ut. Men jobbigt att vara i från milo. Haha.

Ska snart skriva om förlisningen och dagarna på bb. Men är lite matt fortfarande.,

Ni anar inte hur underbar M är med sin son. Och han är så stolt över han. Försöker att låta han vara delaktig i mycket. Och han är så duktig för att aldrig ha bytt blöjor på någon eller knappt hållit i en bebis. jag älskar mina pojkar så mycket!

Här kommer första bilden på Milo min älskade son och hans kusin Leon! Mina älskade små hjärtan!


Kommentarer
Postat av: martina

grattis :) vilka söta killar. ser framemot att följa er alla tre nu :) kram

2012-03-02 @ 17:18:20
Postat av: Lina

Stort grattis igen min fina vän.. Att bli mamma är verkligen en underbar känsla.. Visst blir sömnen lidande men det är det värt.. <3

2012-03-02 @ 18:09:39
URL: http://maxedius.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken liten sötnos..:)(båda två så klart(

Stort grattis till er lille kille!

2012-03-02 @ 20:57:38
Postat av: Ewelina

Fin han är :)

2012-03-03 @ 10:59:35
URL: http://www.nattstad.se/ewelinaahlund

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0