En månad

Grattis till världens finaste Milo som i dag är hela en månad gammal.

Idag har jag vart och fikat med Sofie mycket trevligt. Svårt att få in en tid med henne som typ alltid jobbar.

Sen var det besök på BVC. Och herregud vad prinsen hade gått upp. Och även växt en hel del. Så nu lägger jag i stop och växt i mjölken. Så här fort får det banne mig inte gå. Hon var imponerad att han redan kunde vända sig om. Hon såg även att han är duktig med att följa med i blicken och så log han åt henne. Han är så duktig min lille prins.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis lilleman på 1 månaders dagen :-)

Ja det är något speciellt med svurkar, de är sååå duktiga ;-)



Aylin växer också jätte bra. Och går mycket upp i vikt :-)

På BVC frågade de om jag verkligen bara ammar henne. Japp det gör jag, haha! Så ja bröstmjölken är toppen ;-)

2012-03-27 @ 23:19:06
Postat av: Anna

Grattis milo!:)



Det blir hemfärd den 15e april!:)

Duuu, det hoppas jag verkligen på!! :D Det SKA vi få in!:)

2012-03-28 @ 01:45:06
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0