Egna säng

I natt ska min lilla prins sova i sin säng. Vi har haft han emellan oss. Hade sagt till mig själv att jag inte skulle det. Var rädd att M som är ganska vild i sömnen skulle rulla på han. Men sen sov han jämte mig på BB och även mellan oss när M sov där en natt. Sen när vi kom hem så la vi han i hans säng. Men jag kunde inte sova för kollade så han andades och var orolig, plus att han var orolig när han hade kommit till en ny miljö. Sen har vi haft han emellan oss för att det vart mysigt, underlättat för oss när han har haft en massa gaser i magen och så vidare. Men vi vill ju inte vänja han vid att ligga i vår säng. Kommer ju bli ett helvete och vänja av han vid det. Men saknar att få sniffa på han när jag ska somna.

Min fina fina älskade prins vad jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jösses sååå söt han är :)

2012-03-11 @ 00:57:48
URL: http://yyessi.blogg.se/
Postat av: Maria K

Bäääääääbiiiiiiiiiiis!!!!!!!

2012-03-11 @ 10:22:08
Postat av: Susanne

Hej zandra! Hoppas det är bra med familjen?! Här e det bara bra! Tycker du ska göra precis som ditt hjärta talar om! Neo ligger bredvid oss nu ett tag. Han har med gaser osv. Ja tycker att man kan sova med dom tills dom är 2 mån eller nått! Sen lägga dom i sängen. Eller låta dom ligga i sängen på dagtid. Men som sagt man kan inte ge dom för lite kärlek. Dom behöver närhet när dom är så små :) det är jätte mysigt.. Vore kul att ses nån dag. Kram Susanne J grattis igen till sötnosen!

2012-03-11 @ 14:21:09

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0