BVC

I natt var ingen rolig natt. Han ville inte sova först.
Men när han väl lyckades somna så lyckades jag sova ganska så bra.
Dock är jag väldigt trött!


I dag har vi vart hos BVC för första gången! Och han mår så bra våran älsklingen! Han är väldigt stark i nacken alla redan. Han hade gått upp fint. 125 gram sen i lördags och hela 1 cm sen han föddes.
Vi ska alla redan ge han D-vitaminer. Sen pratade vi om vaccination och eftersom han har en svensk mamma och en turkisk pappa ska han få hepatit B gratis. För andra barn som har svenska föräldrar får man betala. Så det känns skönt att vi slipper det!

Kommentarer
Postat av: therese

ååh tack gumman va du är snäll..jag själv känner mig som en jäkla flodhäst.. usch men aa man ser inte alltid de fina själv ;)



Duktig milo är som går upp i vikt.. men de där med ammning är fan en konst typ.. jag hade tur..jag tror min bröst pump va räddningen hah.. jag pumpade precis när mjölken small till så jag fick aldrig ont i tuttarna.. eller jo HAN sög ju helt fel i början så sår hade jag.uschhhhh ser inte fram emot just de igen inte..



annars mår jag bra och är glad. trist och sluta jobba bara.gå hemma är inte mitt bästa :)



PUSS!

2012-03-08 @ 21:23:27
URL: http://thereese362.blogspot.com
Postat av: Linda

sv: jag är i fjärde månaden (v15+2) =)

2012-03-08 @ 21:53:18
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0