Upp och ner

Just nu är det mycket som är upp och ner. Och jag vet inte riktigt vilket håll som är vad. Som sagt saker som sker just nu.

I dag har vi myst med Sofie. Och timmarna flyger i väg. Alltid lika trevligt.

I morgon är det veckan då det är midsommar och bara några få dagar kvar tills vi styr bilen mot Hällefors och 50 skylltarna.

Milo är söt och go. Och jobbig på kvällarna som vanligt nu känns det som. Det är tur för han att jag älskar den lille bestämda herren! För Shit vilken vilja den lilla killen har alltså.

Nu ska jag läsa lite i min bok och sedan somna tänkte jag. Sent s vanligt. Men många tankar i huvudet!

Och blogg appen funkar fortfarande inte så inga bilder :(

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0