MariaMeaMilo

I dag var det äntligen dags att fika med Maria även Mea och Milo var med. Det var grymt länge sedan jag träffade henne och Milo har aldrig träffat henne så det var en stor dag för han!
Gick en snabbis på stan och inhandlade en lite present!
3 timmars fika gick fort kan jag lova men så är det när det var 5 månader sedan man träffades. Det finns en HEL del att prata om och gå igenom!
Dessa 2 damer har jag jobbat med på 2 olika ställen och jag saknar dom tiderna då jag fick se dom varje dag!
Mycket fina tjejer som jag alltid kommer ha nära mitt hjärta.
Jag tror till och med att Milo lyckades att flörta in sig och Maria!
Hon tog även jätte fina bilder när vi fikade. Hennes blogg hittar ni här

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0