Hans små ljud

Älskar att somna till hans andetag och små ljud han gör hela tiden!
Och för mig som är en sådan sömntuta är så glad att han äter när M kommer hem och att jag får sova till nio. Jag njuter så länge det varar. Man vet aldrig när han ändrar sina rutiner. I dag somnade han vid 8. Det har han inte gjort på länge! Men så trött han var!

Har vart barnvakt åt Leon i dag! Och Gud vad man älskar den Sötisen. I dag så skojade han och jag. Jag luktade i hans skor och sa fy och skakade på huvudet. Han satte upp skon i näsan på mig några gånger och jag gjorde samma sak. Sen tog jag skon och gjorde samma på han och då skakade han på huvudet och sa usch! Haha var så jäkla gulligt! Älskar att jag får följa mosters godings utveckling. Och älskar att se hur min son utvecklas varje dag.

Beställde mer kort i dag 260 st blev det på bara Milo men sen beställde jag 2 och 3 av några som vi ska skocka till hans bror och hans mamma och pappa. Men det blir en hel del. Måste hitta bra album som jag kan sätta in allt i också. Finns nog i Ullared till en billig peng. Ska bli duktig på att framkalla bilder på han.

Innan han somnade så bussade vi en del och han bjöd på en del skratt min lilla prins. Mammig börjar han bli. Ska alltid ha koll på vart jag är. Min lilla prins!

En bild på han i hans nya pyjamas från mormor med WW bussar på!



Kommentarer
Postat av: Anna

Lilla prinsen! :)

<3

2012-06-05 @ 13:58:04
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0