Flickorna

I dag har vi vart hemma hos flickorna Emelie och Jasmine! Som vi har saknat dom. Kul att ses. Var ett tag sedan nu. Och prinsessan har utvecklats en massa. Gullunge!
Längtar till våra bebisar kan leka tillsammans.
Jätte mysig dag hos dom.

Här hemma så tjatar Milo på. Han är blyg inför andra men ni kan se en film på han på Facebook. Han drömde nog mardrömmar innan för han skrek och grät. När jag gick till sängen så sov han och hade nappen i munnen. Men han lugnade sig när jag klappade han på pannan.

Min lilla mini polis sover så gott och det ska jag också göra nu. I morgon blir det date med Mea!


Kommentarer
Postat av: Sasha

Å så mysigt det ser ut :)

Sv; Nu är vinnaren av tävlingen uppe så in och kika om det kanske var du som vann, om inte så finns det en till tävling som håller på en vecka till.

2012-06-08 @ 04:59:33
URL: http://sashas.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0