1 år sedan

För exakt ett år sedan köpte jag ett test! Jag kunde inte vänta längre. Mensen var försenad 4 dagar. Men vem kan vänta i någon veckan. Nej ville testa på en gång. Köpte 2-pack i fall om att det vissade - då ville jag ju testa en gång till några dagar efter. 
Men det behövde jag aldrig använda. Det visade ett + i stället. 
För ett år sedan fick vi reda på att vi väntade barn. Lyckan var enorm samtidigt som jag var nervös för att mista detta barn också. Det gjorde jag aldrig och brevid mig ligger den mest underbaraste skapelsen ever. 

När vi plussade 


Första gången vi såg dig




I slutet innan vi fick se dig IRL 

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0