Kärlek

Från första stund den 8 maj 2008 var det kärlek från första stund. Efter det har vår kärlek växt och växt. Och jag tror aldrig den kommer sluta växa. Mustafa är min älskling, min sambo, pappa till min son, min bästa vän, min terapeut, min andra halva. Han kan göra mig galen, lycklig, arg, ledsen, glad. Jag kan vara så trött på han ibland men det är inte långa stunder. Vi har det bästa av allt. Vi har våran son Milo. Från första stund var han älskad. Hur trött man än kan vara gör hans leende en pigg. Han har gjort mig till en bättre människa.


Kommentarer
Postat av: Malin B

Så bra skrivet <3

2012-07-10 @ 21:03:05
URL: http://nattstad.se/bumsi89

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0