Galet trött

Ögonen går I kors jag är verkligen galet trött. Jag som mer än gärna sitter upp en stund efter att M har åkt för att njuta av lugnet. Men i dag blir det tidig god natt. Har ytliggare fastnat för en turkserie. Blir tokig! Är helt fast och vill bara se klart allt! Bara 14 avsnitt kvar och alla är runt 2 timmar. Var en sväng hemma hos S&S innan! Så tråkigt att vi inte hinner med mer okey spel. Hatar att texten går ihop sig på appen och det inte blir några rad byten. Milo somnade med sin vän Sophie innan och ingen fick ta henne. Och nu i kväll hade han svårt att sova så han fick mysa i mammas famn och då gick det snabbt!


Kommentarer
Postat av: maria

vilken serie är det du kollar nu ? Jag måste hitta en ny ... blir galen på Kuzey Güney, när faaen börjar det egentligen? :p

2012-07-31 @ 00:00:53
URL: http://marusschka.blogg.se
Postat av: maria

Vilken serie är det du kollar nu? Jag måste hitta en ny, blir galen på att Kuzey Güney har uppehåll. När faaen börjar det igen egentligen ?

2012-07-31 @ 00:02:05
URL: http://marusschka.blogg.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0