Feber

I dag har vi hunnit med en massa. Började dagen på beachen med Mea och Carro. Sen åkte vi till BVC där vi fick 2 sprutor igen. Men den här gången skrek vi bara till och grät 2 sek sen gick det över så skönt. Och lång har han blivit. Men inte gått upp så mycket som jag hade trott. Men nu ska vi byta ut så han får mellanmål i stället för ersättning tyckte hon. Så nu ska han bara dricka det på morgon och kväll.

Sen blev det stor handling.

Och nu på kvälls kvisten blev det en promenad för mig och Milo runt munksjön. Värmt var det så Milo fick åka vagnen med bara blöja.

Nu har lilla älsklingen feber efter sprutan. Men han är ganska glad ändå.

Meas vs Milos fot

Hela 5,5 km blev det! 

Myser på stranden i skuggan 

Älsklingen fick sin andra spruta

Varmt i dag så han fick åka i bara blöja och det var tur det. För han var svettig ändå!!


Kommentarer
Postat av: Katja

Hej!
Såg att Milo har en jättefin t-shirt på sig på en av bilderna (mummy+daddy=me). Jättefin var den! Eller rättare sagt Milo var jättefin i den. :-)) Var har ni köpt den? Skulle vilja ha en sådan till min pojke också, han är bara 1 månad äldre än Milo.

Svar: Den är köpt på HM. Men jag köpte den på tradera :)
Zandra Örneling

2012-07-26 @ 08:21:29

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0