Dom har lämnat mig!

Hatar att jag inte kan svara på kommentarerna genom blogg appen! Men svarar i morgon! Nu har mina killar lämnat mig och dom kommer inte tillbaka för ens i början av september. Å saknar dom redan. Och självklart fällde jag en tår när Ali blev skjuten. Hoppas så att du också kommer tillbaka. I dag har vi tagit det lugnt. M är sjuk så han är hemma i natt också. Sen stannar han även hemma i morgon. Han har sagt att han ska ta hand om Milo nu på morgonen fram till söndag! Det tackar vi för och hoppas på att jag får sova lite!


Kommentarer
Postat av: Maria

Men HERREGUD KVINNA så du formulerar dig! Trodde först det var M&M som åkt bort någonstans och skulle vara borta till september. Blev orolig. Morr!

Svar: Haha! Nej då inte M&M inte! Det hade jag aldrig tillåtit! Hade aldrig klarat mig utan Milo! Det är Kuzey & Guney jag kommer sakna!
Zandra Örneling

2012-07-19 @ 17:12:03
Postat av: Anna Kivrak

Haha tänkte också att det var dom som hade lämnat dig innan jag fattade att du menade kuzey & guney, tänkte hur ska du klara det :o hoppas förresten också att ali överlever, jag satt och grät när jag såg det... Helt sjukt hur inne i en serie man kan bli :p

Svar: Ja jag vet. Satt och kollade hela dagarna nästan nu i 3 veckor.. usch stakars Milo! Men jag kunde inte sluta titta det gick inte! Å Ali måste överleva.. Det funkar inte annars. Bad Mustafa kolla om någon hade skrivit om han kommer vara med eller inte.. Men ingen hade skrivit något.. GAHA måste vänta 1,5 månad till
Zandra Örneling

2012-07-19 @ 18:02:03
Postat av: Malin B

Jag trodde också det var DINA killar M&M, sluta skrämmas! ;p

Svar: Nej då! Skulle aldrig klara mig utan Milo ;)
Zandra Örneling

2012-07-19 @ 18:40:58
URL: http://nattstad.se/bumsi89

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0