Båstad

I dag fyller världens bästa pappa 52 år så vi gjorde en liten utflykt till Båstad. Började med ett besök på märkeskläders outlet som har gått i konkurs så det var 50% rabatt på allt. Milo fick en fin mysdress av mormor. Älsklingen fick ett par nya träningsskor för bara 300 kr hade egentligen kostat 1200. Hittade ett par hunter stövlar till Milo men fanns bara i gröna och vet inte om jag vill ha det. Vi ska åka till samma affär fast i Halmstad i morgon få se om jag hittar någon annan färg. Åkte sedan till Teddykompaniet där Milo fick en Nalle av mig. Den bortskämde! Efter det åkte vi ner till Hamnen i Båstad och det var ju tennisvecka. Bara en massa pappa betalar. Men det är fortfarande en mysig stad och sol hade vi också. En mysig dag har vi haft!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Superfina!

Svar: Tack!
Zandra Örneling

2012-07-14 @ 12:10:43
Postat av: therese

PEPPAPP!! Hahah jag dör den är faktist bra.. ja blir taggad..

2012-07-14 @ 13:30:15
URL: http://thereese362.blogpspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0