Ändrade rutiner!

M är hemma och är sjuk i natt. Han blev smittad av mig säkert. Hade samma förra veckan. Men i detta höst väder verkar det som att alla har det. Men jag och Milo är glada att ha baba hemma. Vår älskade son har ändrat rutiner igen. Från att vara en riktig sömntuta till att vara morgon pigg. Nu vaknar killen först vid 7 tiden och vill äta har jag tur somnar han om och sover till nio. Gillade mer dom gamla rutinerna när han vaknade vid 10 och ville äta. Men nu somnar han ju tidigare på kvällarna i stället 20-21 är han trött nu. Och bi har börjat med att lägga in han i sängen sitter i rummet tills han somnat. Om ett tag ska vi lägga han och sedan gå ut. Men vi börjar så här. Och det är så vi vill göra och tror att det funkar på vår son. Det är verkligen han som bestämmer sov rutinerna här hemma. Dags att försöka sova! Kuzey Guney har hållit mig vaken. Nu är det bara 4 avsnitt kvar sen är det uppehåll. Usch jag kommer dö. Jag vet ju redan vad det är som händer sista avsnittet. Har lovat mig själv att inte börja följa någon ny serier just nu då jag blir så inne i dom och glömmer rum och tid.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0