Upp tidigt!

Att ställa kl är inget för mig. Usch vad jobbigt det är att behöva gå upp tidigt *host* kl 9:00. Men det var länge sen det var ett måste.
Men följde med min kära sambo som älskar att hitta nya fel på sig själv till doktorn. Nä men han fick en remiss till Hud så får se när han kommer dit kan ta kanske 4 veckor. Ja tänk om det är samma dag som vi åker in till förlossning. Ingen annan blir förvånad än jag!


Sen gick vi och fikade och jag intog semla nr 3 för i år. Haha sa till M att jag ska testa alla semlor i hela stan i år. Det är ett löfte. För jag även om jag behöver tänka på figuren kommer jag inte göra det än i alla fall!

Var sedan på Clas ohlson och köpte gratis saker. Älskar wrap köpte saker vi behövde till badrummet och det kostade 0 kr! Varför klaga liksom?

Nu blir det vila lite. För senare ska jag få umgås med min fina fina vän Mea som det var evigheter sedan.
En kväll för länge sedan då party flickorna var på G

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0