Upp och hoppa

I dag var det verkligen upp och hoppa äta lite frukost och börja städningen.
Stor städning i dag. Från golv till tak i rummet och i badrummet. Så nice! Dock blir det ju lika skitigt igen. Så en till stor städningen blir det nog allt!
Fick hem lite kläder i går jag hade beställt till skatt. Så tvättar lite i dag med. Vill så gärna ta upp sängen men känns som att den kommer bli så dammig innan han hinner komma. Så nja får vänta med det.


Annars i dag! JO ska till mamma i kväll på tupperware. Älska faktiskt märket. Det är dyrt men det håller och det funkar hur bra som helst. Som tur så började jag ju köpa en sak i taget sen länge länge tillbaka. Sen får jag något ibland när jag fyller år eller julklapp. Så nu börjar det bli fullt i lagret!
I kväll tänkte jag kolla efter en sådan här!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0