Tog på krafterna

Det tog på krafterna att baka i morse. Fy vad jag var trött efter frukosten. Orkade knappt ha uppe ögonen! Jag vill hitta på något med M i dag. Men fick bli soffan hela dagen. Här har jag legat och kollat på tv, sovit och surfat. M har suttit vid sin dator.
Fast man får väl säga att det är bra om vi vilar upp oss och inte gör så mycket för snart får vi ingen egentid. Snart försvinner dagarna lika snabbt som dom börjar.
Vill se på någon film i kväll! Men känns som jag har sett. Alla filmer som finns. Kan det inte komma ut några nya filmer snart?


Och snöar gör det. Men det är bara mysigt. Så länge den försvinner tills det är dags för barnvagns turer. Då vill jag har snöfria gator!

Hoppas ni alla har en fin lördag!
Och har ni bra tips på någon film så säg gärna till!
Sista kortet för säsongen 2009! Innan jag skulle lämna min älskling och inte se han 1,5 månad

Kommentarer
Postat av: Lina

Du har fått en award från mig.. Kramar

2012-01-21 @ 19:08:15
URL: http://maxedius.blogg.se/
Postat av: Jessica

Har du sett Bad Teacher? No strings attached? Desert Flower? Friends with benefits? "Jag saknar dig"? Love, wedding, marrige? Smurfarna?

2012-01-21 @ 21:36:34
URL: http://yyessi.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0