Tisdag

Haft en jätte mysig eftermiddag med Emelie och prinsessan. Killarna såg man bara en stund sen satt dom i köket!
Hur gott som helst var det med semlan.. Men inte den godaste jag ätit. Men absolut inte den sista för i år.


I morgon har jag tänkt börja med normal vardag igen. Lägga mig tidigare och gå upp tidigare. Äta normalt. Och det tråkigaste av allt börja plugga. Ska göra en sista kurs nu innan bebisen vill komma ut. Och man vet ju aldrig när han tittar ut så lika bra att börja i tid. Ska sitta och plugga hos mamma och pappa så jag inte hittar undanflykter som är roligare att göra en plugga (som diska, städa eller något annat som är roligare när man ska plugga) Plus att dom har skönare data stol.

Men på tisdag blir det en liten paus från pluggandet. För då kommer en mycket speciell person och hälsar på mig här i Jönköping! Som jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej nu är det inte långt kvar. Jag börjar bli nervös. :-D 2 v till på praktiken först.

2012-01-09 @ 09:06:39
URL: http://sandraiam.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0