Tidsfördriv om år 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Nä jag tror inte det i alla fall! 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, mer än att träna och försöka gå ner i vikt ch det blev ju tvärt om ;)
3. Blev någon av dina vänner med barn detta år? Ja!
4. Vilka städer i Sverige besökte du? Halmstad, Stockholm, Ullared, Gränna, Hjo, Skövde
5. Dog någon som stod dig nära? Ja min bästa vän
6. Vilka länder besökte du? Turkiet 
7. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? JA
8. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Ja det finns datum. Men kommer inte ihåg vilka. Men självklart datumet jag plussade, datumet jag såg skatt för första gången, den 25 Maj då jag blev moster och den 13 Dec då jag förlorade min vän
9. Vad var din största framgång 2011? Oj får nästan vara en hemlis
10. Största misstaget? Att lita på vänner som inte är ens riktiga vänner. 
11. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej! 
12. Bästa köpet? Resan till Alanya
13. Vad spenderade du mest pengar på? Oj ingen aning saker till bebisen kanske    
14. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja när jag gick över gränsen på graviditeten. 
15. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? det är nog för många för att skriva här
16. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både ock kan jag nog säga. 
17. Vad önskar du att du gjort mer? gjort mer saker med M i Sverige
18. Vad önskar du att du gjort mindre? Brytt mig mindre om dom vännerna som har visat att dom inte är riktiga vänner. 
19. Hur tillbringade du julen? Som alltid hos mamma och pappa med familjen.
20. Blev du kär i år? Ja i Leon
21. Favoritprogram på TV? Ingen aning 
22. Största musikaliska upptäckten? Vet ej 
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Evet 
24. Något du önskade dig men inte fick? Ja men inget jag inte behövde 
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Hade familjen här på kalas. 
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? JA
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Det näst bästa året. Moster, gravid och lycklig med M, nyfunna vänner. 
28. Vad fick dig att må bra? Alla underbara vänner som ar vissat att dom finns där för mig. 
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen aning 
30. Vem saknade du? Tina. Men henne kommer jag snart få se. 
31. De bästa nya människorna du träffade? Turkfruarna, LEON  
32. Hur ser nya året ut? JAG SKA BLI MAMMA

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0