Stor städat köket.

Fick för mig att frosta av frysen i dag när det var kallt ute. Det var början till att jag vände upp och ner på hela köket!
Har rengjort ugnen, micron, diskbänken, över skåpen. Ja rubbet. Nu är jag på det sista kalkar av kaffebryggaren. Har ju sagt att jag ska stor städa tills bebisen kommer. Så nu är köket färdigt. Nästa sak på tur är badrummet får se när jag får energi till det.
Sen kan man ju inte städa så när bebisen precis kommit och vill ju att han ska komma till ett rent hus.
Var även en stund hos mormor innan. Hade dåligt samvete för jag inte hade vart där på 2 veckor. Försöker ju gå en gång i veckan. Hon blir alltid så glad när man kommer.


M är i väg och tränar sen tror jag vi inviger fredagsmyset!

Kommentarer
Postat av: karin

Storstädning en fredag. Bra jobbat!

2012-01-06 @ 21:13:56
URL: http://mejkme.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0