Stammis på MVC

3 gånger har vi vart på mvc denna veckan. Ja vi börjar bli stammisar. Men en av gångerna var vi ju bara på föräldrakurs!
Om jag bara hade haft en lugn period i min graviditet så jag kunde fått mysa hade jag vart nöjd.
men att först börja med att må illa i 12 veckor till att få foglossningar och sammandragningar till att ha förvärkar, ont i magen huvudet, ont i hela kroppen så får det mog att inte vilja bli gravid igen. Allt är bara ett h****e just nu och jag är så trött. Illamåendet har kommit tillbaka och jag kan inte sova på nätterna.


Efter mvc där jag var nära på att svimma. Så åkte vi in till city för att äta lite. Och M tyckte han behövde en jacka. Han köper jackor hela tiden typ. Men han hittade en frin från new yorker för 99:- nu får det vara slut med shopping av jackor för han. Han frågade om jag inte ville ha några kläder.. ööö jo men lönt att köpa nu liksom? Nä bättre att vänta.
Var uppe på Lindex en sväng då hittade han en jätte fin mys dress som han ville köpa till bebis! Så nu har ännu mer kläder!
Visst var den fin?

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0