Sömn

I natt fick jag faktiskt sova ganska bra.. Behövde bara gå upp 2 gånger i natt. Det var så skönt att vakna upp nästa utvilad och jag kunde tänka mig att börja maratonloppet. Men det vill inte skatt.
Men nu är jag galet trött och det blir nog en tidig natt idag. I morgon måste jag ju vakna lite tidigare då min stora älsklingen fyller år. Han blir hela 29 år. Men man kan tro att han är 5 i dag, dagen innan han fyller år. Han frågar hela tiden vad han ska få. Och letar paket.
Vet att han kommer bli så glad över sin present. Så i morgon ska vi har gäster på fika. Hela familjen kommer och även mormor och farmor.


I dag har M vart och hjälpt sin vän att flytta och det märks att han har vart i från mig en hel del i dag för han springer och pussa på mig hela tiden nu. Jag undrar hur många pussar han ger mig på en dag egentligen! Min lilla pussgurka. Å vad jag ser fram emot att se han med våran son! För övrigt var han sur en stund när hans lag förlorade mer dålig förlorade får man nog leta efter!

Lova att lägga ut receptet på tekakorna i morgon!
Förra året när han fyllde år!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0