Pappa på papper

Nu är M även pappa på papper och inte bara tekniskt!
Och vi kommer ha delad vårdnad! Hihi!
Var till och med 2 vittnen med och såg till att jag godkännde att han är pappan!
Har haft så ont nu det sista. Foglossningar som heter duga! Kan inte resa mig upp ur soffan utan att det gör ont. Kan inte böja mig framåt!
Kan inte sitta upp längre tid för då får jag jätte ont vid sidan vid revbenen! Som att jag har brutit revbenen typ.
Och har sammandraggningar som känns som att bebisen är på väg ut.
Ja nu får han komma tycker jag! Jag är riktigt trött på att ha ont. Visst älskar jag tanken att vara gravid men inte att det ska göra så ont!
Så nu har jag fått klaga lite. Det känns alltid bättre då!
Nu ska jag lägga mig i en nybäddad säng!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0