Njuta

Det har varit mycket klag om graviditeten från min sida det sista. Har ju inte haft en dans på roser under nästan hela tiden. Alltid har det varit något.
Men jag har bestämt mig att nu dom sista veckorna ska jag njuta av den. Har ju alltid drömt om att få vara gravid och alltid tyckt det vart så mysigt. Så nu ska jag inbilla mig det nu det sista.
För jag vet att jag kommer ångra mig sen när jag fått vår bebis att jag inte njöt mer.
Min kompis sa det till mig för ett tag sedan NJUT! Hon gjorde inte det och hon är besviken på sig själv att hon inte gjorde det!
Det är ju ändå ett underverk som händer i magen på en!

image description

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kan inget annat än att hålla med.. NJUT!! Jag njöt men saknar ändå att vara gravid.. Det var en sådan speciell känsla och något man inte får uppleva många gånger.. När graviditeten väl är över njuter man av nått annat.. Helt underbart. <3

2012-01-08 @ 18:23:41
URL: http://maxedius.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tror personligen att man ska unna sig att känna alla känslor under graviditeten. Det händer så mycket och man går nästan igenom lika mycket mentalt som fysiskt. Både upp och ner. Själv njuter jag av att det inte finns några måsten när jag är gravid. Jag får ser ut o tycka o tänka o känna precis som jag vill med en helt annan pondus än annars. :-D

2012-01-08 @ 21:16:24
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag skickar till dig när jag satt det :))

2012-01-08 @ 21:32:08
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Den här bilden på dej är så himla fin!

Skäms att jag varit så dålig att kommentera senaste tiden... månaderna rättare sagt. Hoppas allt är bra iaf.

kramar

2012-01-08 @ 23:00:55
Postat av: Linda

Den här bilden på dej är så himla fin!

Skäms att jag varit så dålig att kommentera senaste tiden... månaderna rättare sagt. Hoppas allt är bra iaf.

kramar

2012-01-08 @ 23:01:30

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0