Mys

Gud va skönt det är att vila. Att få vända på sig och stänga ögonen. För att halv sova i någon timme. Vakna upp lite små groggi och sedan vara pigg.
Och sedan ha en underbar man som fixat lite lunch till en..


Gick för att träffa min kära vän Mea. Har gått en hel del i dag och det känns banne mig.
Hon fick sina naglar fixade och var inte klar så satt och väntade på henne. Gud vad jag saknar att ha fina naglar. Så fort allt blir normalt igen ska jag banne mig fixa naglarna.
Sedan gick vi till Liban deli och åt en så underbart gå middag som vanligt där. Gud vad gott det var. Och prata igen den månaden vi har missat! Mycket trevligt!

Nu ska jag njuta av lite ensam tid då M är i väg och tränar. Så gud vad jag ska NJUTA!

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Oh vilken söt bild på dig :)

2012-01-18 @ 20:24:06
URL: http://nattstad.se/ewelinaahlund
Postat av: Tina

Åh fixade naglar... jag vill också! Himla fint kort på dig Zandra! Snyggt med superblont hår på dig :)

2012-01-19 @ 18:13:38
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0