Ikea Mys

Haft en mysig dag på Ikea med syster och bror och Leon. Började besöket med lunch och man ska ju inte klaga på priset i alla fall. 27 kr för mellan köttbullar.
Sen gick vi runt och kollade. Köpte lite små saker till bebis.
Sen begav vi oss för att köpa semlor. Japp nu har jag även testat bernads semlor och detta var min 6 semla för i år. Än så länge ser det ut så här
Ica Maxi **
Malmborgs ****
Napoleons ***
Gilberts ****
Bernads ****
Har några fler att testa!
Sen åkte vi hem till mamma och pappa och fikade. Nu är jag hemma och är helt slut. Ska besöka min bästa vän duschen nu. Så det onda i ryggen släpper lite i alla fall!
I kväll är det dags att njuta igen. M ska i väg och träna ju-jutsi!
Själv hoppas jag på att kunna sova tidigt i natt då jag är sjukt trött. I morgon är det besök hos bm igen. Få se vad hon säger!
Själv hoppas jag på att allt går framåt nu!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag är nog också uppe på fem, sex semlor. What can I doooo? de är så goda. tur att det bara är under en tidsbegrensad period hihi.

2012-01-25 @ 20:39:58
URL: http://nattstad.se/melvan

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0