Fredags mys

Nu är lägenheten ren igen och tvätten tvättad. Har precis försökt duscha gick inte så bra dock. Och tänt några ljus. Så nu intar vi fredags mys. Ja det är allt lite extra även för oss som går hemma hela dagarna.

Både jag och M har väl fått en lite bättre dag. Men visst jag är nog mest på dåligt humör. Men det beror på all min värk överallt och ingenstans.

Och ingen serie har kommit ut i dag. Vad händer med revange och Grey´s? Och inga filmer att ladda ner och inget på tv. Blir nog en tidig natt i dag! Då jag har hållit i gång hela dagen.
Ställde mig på vågen innan och hade gått ner 3 kilo! Herregud. Hoppas det börjar rasa sen!

Kommentarer
Postat av: maria

GÅTT NER 3 kilo? Hur är det möjligt ? :p Styrkekram till dej min vän, inte långt kvar nuuuu! :)

2012-01-28 @ 19:14:46
URL: http://marusschka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0