Fredagen den 13!

Ja den var jätte bra fredagen den 13 inget hände.
Eller jo en av dom värsta sakerna hände i går kväll. Innan kl hann slå 0.00!
Tänker absolut inte säga vad. För det är jätte privat! Men det var hemskt!
Och jag vill tacka min fina fina vän för att du finns!
Det fanns bara en jag ville prata med och hon fanns där.
Hon erbjöd sig att åka många mil för att komma till mig.
Jag kan berätta allt för henne och även detta.
Jag älskar dig! Du är den finaste vän jag har!
Nu är fredagen den 13 över och vi bygger upp brorar som förstördes med stormen!

Kommentarer
Postat av: Anna

<3

2012-01-16 @ 11:31:16
URL: http://Http://annisen2.blogg.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0