Föräldrarkurs del 2

I dag var det dags för föräldrarkurs del 2. Och i dag hade vi en BVC sköterska som kom och berättade om vad som sker efter förlossningen. Och hon pratade en massa om amning. Jag som älskar jordgubbar har hört att man inte får äta det när man ammar. Men det får man visst men inte en liter kanske. Det tackar jag för. Jag hoppas verkligen att allt kommer i gång och att jag kan amma.

Nu njuter jag lite av ensam tid då M är i väg och tränar. 3 timmar. Å vad jag njuter. Ska hoppa upp ur soffan och göra min goda äppelpaj med knäcktäcke.

I morgon är det dags att plugga. Hoppas jag kan göra alla uppgifter så jag kan börja öva på provet och sedan få det gjort. Å vad skönt!

Här har ni receptet

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0