Award

Jag har fått en Award av min barndomsvän Lina!

Tack så mycket Lina det var väldigt snällt!
Lina är en barndomsvän till mig. Vi gick i samma lekis när vi var små. Men vi både på olika områden så efter lekis umgicks vi inte så mycket. Men 13 år senare fann vi varandra igen på internet. Kommer inte ihåg om det var facebook eller Lunarstorm. Men vi började prata med varandra igen. Hon hade flyttat till Malmö. Och en kväll satt vi och pratade med varandra via MSN och hon sa att hon skulle i väg på fest så frågade jag på skoj om jag fick följa med. Ja sa hon. Och efter 1 timme satt jag i bilen på väg till Malmö för att möta Lina efter 13 år. Ganska häftigt faktiskt. Efter det har vi gjort en massa roliga saker. Nu har det dröjt allt för länge sedan vi träffas. Men en tur ner till Malmö någon gång blir det. Och då kanske vi träffas igen för en fika och jag får chansen att se hennes dotter!


1. Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
2. Skriva ned de fem bloggar som man vill lämna awarden vidaretill och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem
3. Till slut hoppas man att de utvalda vill lämna awarden vidare…


Jag vill lämna till vidare till:

Anna
Tina
Maria
Mikaela
Maria

Jag blir alltid lika glad när ni har uppdaterat! Hade kunnat anmäla fler men fick bara välja 5!

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack fina vän! :) Får se om jag får tummen ur och skickar vidare, bloggning är inte min starka sida just nu :P Kram!!

2012-01-22 @ 19:39:42
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Tack tack så mycket :) Kommer nog dock vara så tråkig att jag inte skickar det vidare.

Pusss

2012-01-23 @ 14:37:54
URL: http://nattstad.se/melvan

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0