2012

Året då jag och M ska bli föräldrar året jag ska bli mamma! Något jag har längtat efter så länge. Nu är vi äntligen på det rätta året! Bara 47 dagar kvar.

Det är även året då jag ska hitta den personen jag är och kommer att för bli.
Jag har lovat mig själv att rensa bland vänner. Har redan fått veta vilka som verkligen bryr sig och vilka som bara finns där. Jag vet vilka jag vill lägga ner energi på och vilka som i stället tar min energi! Jag behöver inte tusen vänner det räcker med några få nära i stället.

Hoppas och tror att detta kommer att bli det bästa året!

Ska även skriva ett inlägg nu som kommer att visas 31 dec 2012. Även om jag inte bloggar då så kommer det att dyka upp då!
Längtan efter dig är stor!

Kommentarer
Postat av: Louise - Living in Turkey

Förstår att längtan är stor nu och att nyår är ett delmål-ett steg närmare den som gömmer sig i magen.



Hittade du något på Ullared? Och var det lika folktomt hela dagen?

Jag tror du valde den absolut bästa dagen på året att åka dit på, ärligt talat.



Tyvärr behöver man rensa bland vänner men jag tror det är en del av livet. Människor som man verkligen bryr om och som även bryr om en tillbaka finns bara där kanske en viss period och en viss del av ditt liv. Tråkigt men sant.

Sen är det dom man önskar man aldrig träffat och än mindre delat så mycket med. Tyvärr upptäcker man detta "för sent" men då kan det vara lättare att bli av med dom också.



Kram på dig!!

2012-01-02 @ 20:02:37
URL: http://louisesa.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0