Varning för mig

I dag har det varit varning för mig kan jag säga.. Tycker så synd om min älskling som måste vara nära mig. Vilket tålamod han har alltså. Jag har vart så irriterad hela dagen minsta lilla sak har gjort mig galen. Bett om ursäkt en antal gånger för jag får dåligt samvete!

Fick ännu ett bakslag nu i kväll som gör mig galen. Men försöker att inte se det som ett problem just nu utan pepp till annat. Nu jävlar. I morgon är det M som ringer en person så får vi se vad som sker. Hoppet är ju det sista som lämnar en eller hur?

Tack alla fina människor som peppar mig. Ni är underbara.
Tack Dijana för din kommentar. Hur går det för dig? När är du beräknad?

Kommentarer
Postat av: Linn

Gokväll!

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling!

Drar 3 vinnare med hjälp av en slumpgenerator så alla har lika stor chans, PLUS att vinnarna visas i min meny EN HEL vecka!

How awesome? ;)



direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment

2012-02-07 @ 20:29:03
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: dijana

Stackarn tycker så himla synd om dig!! Jag är beräknad till den 27e så det är inte långt kvar för mig heller. Men jag har verkligen inget att klaga över, lite för bra har det varit. Vilken kvinnoklinik går du till? Tjata till dig igångsättning??

2012-02-07 @ 21:15:49

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0