Söndags kvällar

Förr var det allti något bra på söndagarna. Alltid någon serie vid 20 och en film 21. Vad har hänt med det? Bara skit på tv. Och alla serier på internet är sedda och ingen ny film att se. Kan det vara tråkigare än söndag?!?!

Gick en sväng till Ica maxi innan. Och hade sd hela vägen. Aj vad ont jag hade. När jag kom hem började jag må hel mysko! Började må illa, magen levde rövare, hade ont i magen och ryggen som mens smärtor. Jag hade så ont att jag kände nej jag vill inte föda längre. Kan jag ge upp nu? Lyckades somna i alla fall. Och nu mår jag lite bättre i alla fall!
Vad hade jag gjort utan min älskade man jag säger då det!

Satt och kollade på LA ink innan och jag är så sugen på att göra en ny tatto. Nästa blir ju antingen med hans namn eller med bambam. Ska ha båda vet inte vilken jag ska göra först! Jag vet heller inte om jag ska ha en bild på bambam eller bara hans namn! Och sedan vet jag inte vart! Men någonstans ska min bästa kompis få pryda min kropp!
Hade en sådan stor saknad av han nyss. Hans lurviga päls hans varm kropp. Min älskade vän! Du är saknad!

Kommentarer
Postat av: - Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

Tjenare snyggo!



Vill du vara med på min dagens blogg tävling!? Klicka på länken nedan då så är du med och tävlar om att visas inför mina 2000+ läsare varje dag! Puss



http://awagardi.blogg.se/2012/february/bli-dagens-blogg-tills-imorgon.html#comment

2012-02-06 @ 02:41:17
URL: http://awagardi.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0