Semledagen

Nu är allt klart ännu en gång för bebis att titta ut. Nu har vi tvättat, vi har städat och vi har veckohandlat. Så bara för dig att titta ut. Men nej ganska tyst på den fronten!
Önskar vi hade haft en balkong i dagens väder. Fy tusan vad skönt väder det är ute. Men snart öppnar alla uteserveringar och då är det jag som ska sitta där med min son och njuta.


I dag är du ju semledagen också och självklart ska vi äta semla. Så väntar på att bror ska komma. Ska bjuda han på semla för att vi fick låna bilen av han!
Få se om det kanske blir en promenad senare. Just nu måste jag vila mig för har väldigt ont.
Hoppas ni alla har en fin vår dag i solen!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0