Säger en sak

Fick den här kommentaren alldeles nyss

Fy fan säger jag, till att börja med (vänta bara, jag är inte klar än).



Hur i HELVETE kan du blanda ihop HV med äckliga jävla turkar på samma blogg? Vaaaaaaaaaaa?

Kunde du inte hållt svartingarna på facebook, och hållt HV-flaggan högt på bloggen.

Nu stinker flaggan turkjävel.



Helvete, såg precis att nån våldtagit flaggan. Måste varit turkäcklet.



Jag går på varenda match, och ser jag ditt vidriga substitut till pojkvän, eller va fan du kallar honom, så ska jag pissa på honom. Jag ska slita in fanstyget på toaletten, trycka ner honom i toalettstolen, pissa för kung och fosterlan och sen spola tillbara eländet till sitt hemland.



Sverige och Hv åt svenskarna ... turkarna åt turkarna.



Säger en sak: hahahaha pinsamma du!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Öhh ah? Snacka om att inte ha ngt liv... haha Tur att du/ni inte tar åt er. :-)

2012-02-02 @ 20:34:42
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Postat av: maria

Ja, alltså jag vet inte om det ens är värt att disskutera med en så obildad människa som den här personen verkar vara. Visst att man trodde förr att man kunde "gräva" sig till Kina, men att vägen till Turkiet skulle gå genom toalettstolen har jag aldrig hört förut? Lustigt. Jag vet inte vad han var ute efter med den här kommentaren, men om det var ett försök till att skrämmas så kan jag nog tycka att det var ett misslyckat försök. Jag skäms över att vara svensk när jag ser sånt här, det är direkt pinsamt, det håller jag med om! HM förresten, undra om alla spelarna i HV är svenskar också? hm hm hm ... SURPRISE NEEEEJ DET ÄR DOM JU INTE! Ska han inte ta å pissa på dom också, undrar jag? De måste ju verkligen "smutsa ner flaggan".



Det är avskum som den här personen som gör att Sverige stinker. Som kan sitta och vara rasister bakom en trygg dataskärm där ingen vet vem man är, för att sen nästa dag gå till pizzerian och köpa mat från samma "turkäckel" som han pratar om.



Nee jag skäms ... usch!

2012-02-03 @ 10:40:32
URL: http://marusschka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0