Leons rum

I dag var jag uppe tidigt då jag och mamma skulle åka ut till syster och Leon på frukost.
Sen hjälpte vi henne att fixa iordning hans rum. Så nu är det så fint rummet. Eller ja så länge. Dem ska snart tapetsera om det.
Sen blev det pannkaks lunch!


När jag kom hem hade världens finaste underbaraste älskling städat hela lägenheten och gjort det jätte fint. Jag har verkligen den bästa mannen i världen. Så skönt att slippa städa i dag. För nu är inte fogarna något roligt alls.

Nu njuter jag av en ensam fredag. Så skönt! M är hemma hos min bror dom är tacos och kollar på film eller något. Jag vet inte riktigt vad dom skulle göra. Men å vad jag ska njuta.

Hoppas ni andra har haft en underbar fredag!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0