BF+8

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!

Var inte alls på humör i går.. I dag känns det väl lite bättre. Vaknade upp med sådan värk i ryggen. Det har släppt lite tur är väl det. Förövrigt har jag lite mer energi i dag. Inget nytt som händer här inte heller.
Ibland känns allt på en gång och ibland inget alls. Men det är väl då man ska njuta!
Så får försöka njuta denna sista lördag!
För jag vet garanterat att nästa lördag får jag njuta av att titta på min son!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0