BF+5

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!

Efter alla förvärkar i går trodde jag allt att det var på G. Men nej då vaknade upp i morse (knappt) och hade bebis kvar i magen fortfarande. Förvärkarna har suttit i hela dagen i dag med. Men i natt ska jag inte lägga mig och hoppas på att jag ska få värkar för det lär ju aldrig hända.. Nej jag måste försöka sluta tänka så. Svårt dock!
Va hos BM och ja det gick bra där. Allt så bra ut. SF måtet har sjunkit det brukar göra det tydligen.
Hon blev förvånad över att se mig. Med alla symtom och tecken trodde hon jag redan hade fött. Men nej då! Hon sa att jag har en väldigt lång latensfas. Ja men visst roligt roligt!
Dock är det riktigt tufft nu. Gör ont när jag sitter upp, när jag ligger ner och när jag står upp. Så vet inte riktigt hur jag ska göra.. Plus att jag börjar bli galet rastlös men jag kan ju inte göra så mycket åt det

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0