BF+4

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!

Ja dagarna dom går. redan 4 dagar över. Jag som trodde jag skulle slippa eftersom han har visat att han har velat komma ut tidigare. Men men! Njuter väl av att vara gravid då. För vem vet om jag vill eller kan vara gravid igen. Tänk alla som inte får uppleva det så sitter jag och klagar varje dag. Det är riktigt elakt egentligen!
Trodde jag skulle vakna upp i dag av att åka till fl. Hade väldigt mycket gaser i går och jag trodde kroppen höll på att tömma sig. Plus alla förvärkar jag hade i går. Och någon värk som kom och gick. Men inte då!
Nej vaknade upp och hade faktiskt sovit en riktigt bra natt. Så ska inte klaga.
Men som sagt nu är allt iordning för att han ska komma ännu en gång. Får se om vi hinner städa, tvätta och handla ännu en gång innan han kommer.
Ska till bm i morgon och hoppas jag lyckas med det jag vill med detta besöket.
Hade ganska så ont när jag städade i dag. Det tryckte och gjorde ont i nedre delen av magen. Men pinnade mig igenm det hela bara för att inte ligga i soffan hela dagen!
Mens smärtor har jag hela tiden nu som sitter i och det är hemskt. Men som sagt får försök njuta av den sista tiden! För vem vet om jag får uppleva den igen!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0