BF+3

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!

Det var grymt svårt att sova i går. Hade ont, mådde så illa och svettades som bara den. Som att jag var på väg att bli magsjuk.
Men somnade till slut och sov ändå ganska ok!
M skulle till doktorn i dag så vi tänkte gå upp till sjukhuset. Slutade med att vi fick ta bussen hade så ont, det högg och höll på.
När vi satt och väntade på doktorn kände jag att jag blev yr och mådde illa. Är det någon som har känt sig så i slutet? Nu är det lite bättre. För övrigt mår jag ok i dag!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0