BF+2

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!


Så var det 2 dagar efter bf. Ja du hoppet börjar försvinna att det ens kommer komma ut på normalt sätt. Att det kommer bli en igångsättning. Jag vet jag har några fler dagar kvar att inte behöva vara orolig. Men inget förvånar mig just nu!
Vaknade i natt av att jag hade värkar men ja det släptes ganska så snabbt. Precis som i går hos mamma och pappa!
Kan det aldrig komma i gång? Kan det aldrig vara dags? Hur mycket tid behöver han?
Info som kanske inte alla bryr sig om men som sagt jag gärna vill ta dela av när jag läser om min bf inlägg i framtiden!
Slemmis: check (lördagen bf -6)
Teckningblödning: check (fredagen bf)
Ilande smärta i tappen (öppningssmärta) : check (började bf -9)
Förvärkar: check (började ordentligt bf -13)
Värkar till och från men inga som kommer sammanhängande.
Så vad mer ska komma? Vad mer ska jag få? När ska det vara dags?
Alla symtom och tecken har jag redan fått och haft men ingen bebis.
Mycket dålig dag i dag! Lusten och orken har gått ur mig helt och hållet.
Jag vet att man kan räkna med att gå över. Men låt mig gå över ifred då. Låt mig slippa alla dessa små hopp hela tiden som jag får så fort något nytt händer.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Håll ut! Så där var det för mej också. jag lovar att han är hos er senast torsdag :) Nästan alla förstföderskor går över några dagar. Jag gick över 5. Vet att det inte är mycket tröst just nu, men snaaaart har ni eran bebis. Kram!

2012-02-19 @ 17:08:00
URL: http://hannaottey.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0