BF+1

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!


Hade väl hoppats att slippa skriva BF+ men nej då klart jag skulle gå över tiden. Nu är ju bara frågan kommer jag bli igång satt eller kommer jag att få innan? Jag har lite panik över att bli i gång satt. Vet ju att det inte alltid är det bästa. Att det brukar ta längre tid och så vidare. Så vi får väl hoppas han är lite snäll i alla fall!
Hade ganska så ont i går i magen. Men det var mer smärta som höll i sig så det kan ju inte vart värkar i alla fall.
Sov helt ok i natt. Vaknade upp en gång för att jag hade en sådan smärta men det gick över.
Sov även ganska länge i dag också Riktigt skönt.
Men nu är jag helt slut!
Fick ett tips av en vän i går som hade en vän som hade gjort taktil massage och inte långt efter föddes hennes son. Kan vara massagen som gjorde det kan vart att hon var redo inget man vet. Men hon gav mig namnet på denna tjej och sa att jag skulle höra av mig. Så det gjorde jag och denna underbara tjej kom hem till mig i dag och gjorde lite taktil massage på mig. Jag njöt så sjukt mycket. Och blev verkligen så avslappnad. Är helt matt i kroppen fortfarande.
Även om det inte kommer sätta i gång någonting för mig så var det verkligen underbart skönt!
Och finns det chans till taktil massage på FL så kommer jag absolut be om det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va himla bra att hon kunde komma. Visst är hon underbar? Hoppas det hjälper. Håller alla tummar o tår att ni snuffar bebis snart.

Kram

2012-02-18 @ 18:33:47
URL: http://sandraiam.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0