BF-8

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!

Hade som mens värk nästan hela dagen i går. Låg med vetekudde på magen stora delar av dagen. Försökte mig på att vila men det var inget som funkade. Så det var tur att M inte var hemma då hade jag nog blivit ännu mer galen.
I natt sov jag faktiskt helt okej! Jag vaknade en gång gick på toa. Sen sov jag till morgonen! Men kanske inte så konstigt för lägger jag mig vid 22 så brukar jag ligga och spela något på mobilen till kanske 23:30 och på den 1,5 h går jag ofta på toa 4 gånger. Men det var i alla fall skönt att fått sova. Vaknade inte av något mag ont eller något. Hade lite mens värk när jag vaknade till. Men den känns inte av just nu.
Mår faktiskt ändå helt ok just nu! Så tänkte jag skulle i väg på stan och göra lite små ärenden och ta mig en promenad har ju varit inne större delen av denna veckan.
Även att det är skönt att jag mår "bra" i dag så gör det mig arg då det känns som man backar från förlossningen i stället. Men jag har lovat att jag ska försöka njuta av det så länge det varar i dag! I morgon är det äntligen fredag och dags för att möta BM! Jag hoppas att jag lyckas få fram hur jag mår!
Snart så blir det CTG igen och då på riktigt!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0